KONTAKT KUNDESERVICE

Alle henvendelser fra private kunder behandles i første omgang af en kundeansvarlig hos din autoriserede VOYAH-forhandler.

Den kundeansvarlige undersøger og vurderer din henvendelse og vil, i samarbejde med VOYAH Danmark, enten selv besvare din henvendelse eller sørge for, at din henvendelse besvares af en relevant fagperson.

For at kunne behandle din henvendelse opbevarer og behandler vi dine persondata. Du kan læse mere om vores persondatapolitik HER

Kontakt din forhandler hvis du har spørgsmål til:

•    Køb/salg af bil eller reservedele

•    Booking af servicebesøg eller reparationer

•    Reklamationer under fabriksgarantien

•    Tekniske og produktrelaterede spørgsmål

•    Opvejning / anhængervægt

•    COC dokumenter

 

SERVICEAFTALER

Har du spørgsmål vedrørende priser, oprettelse eller indholdet af serviceaftaler bedes du kontakte din VOYAH-forhandler.

Har du spørgsmål vedrørende en eksisterende serviceaftale kan du skrive en e-mail til serviceaftaler@kwbruun.dk med oplysninger om aftalenummeret eller bilens registreringsnummer i emnefeltet.

 

LEASINGAFTALER

Har du spørgsmål vedrørende priser, oprettelse eller indholdet af leasingaftaler bedes du kontakte din VOYAH-forhandler.

Har du spørgsmål vedrørende en eksisterende serviceaftale bedes du rette henvendelse i henhold til kontaktoplysningerne i din aftale.

 

Husk! Udfyld med det korrekte registreringsnummer – så undgår du, at sagen bliver afvist.